zahideege Pekmezle lavman nedir ya ilk kez duyuyorum bence müdahale etmeyin zmanala düzene girecektir benim oğluma 10 güne kadar normal demişleridi
Ahanife zahideege ben ilk kez duyuyorum tanıdığım birine doktoru önermiş bunu ben de sormak istedik yapmayı da düşünmüyordum iyice vazgeçtim doktordan bilgi aldıktan sonra
Arsem Ahanife bi pekmez sokmadığımız kaldı hanımefendi anne sütü alan bebeğin 10 güne kadar kaka yapmaması normal
Benanneyim Ahanife canım benim oğlum 8 günde bir bazen 5 günde bir yapıyor kafana takma normal anne sütü alıyorsa ve kimsenin dediğini yapma daha küçük
LtfyeAsaf Ahanife eğer ağlamıyosa sadece anne sütü alıyosa 10 gün yapmaması normal. Ama benim bebeğim 1 gün yapamadığı zaman çok ağlıyo onun için kulak karıştırma çöpünü zeytinyağına batırıp biraz fitil gibi sokuyorum anında yapıyo gazıda çıkıyo rahatlıyor
kubrasyalt Ahanife evet evet vermeyin zaten daha küçük ama normal öyle yapması bizim de o zamanlarda az yapıyordu sonra sonra bağırsakları düzeni girmeye başladı o zamanlar kabızlık yaşadık aklınızda bulunsun yine de 🥰🥰