aabcdefaaa Doğum yapalı 27 gün oldu sanki makata doğru bir boşluk var açılmış gibi 😔 muayene gitmeyede korkuyorum. Bu şekilde olup kapanan var mı ?
aabcdefaaa Defne42 enfeksiyonum yok ya çok dikkat ediyorum. Doğumum çok zor geçti o masaya yatırınca panik atak geçiriyorum elimden geldiğince gitmemeye calisacam. Böyle olup kapanan var mı acaba
UzayliOzge aabcdefaaa Bildiğim kadarıyla su değdirmemeniz gerekiyor dikiş olduğu için. Sadece batikonla Hergün hafifçe bastırarak silmeniz gerekiyor mikrop kapmaması için
Aslancikli aabcdefaaa hem kanar hemde gorursun kopuk kopuk dikisleri. Bi bak aynayla sen canim hemde canin cok yanar . Acaba demezsn.
aabcdefaaa Aslancikli Ben bir bakayım inceleyeyim 😅 ödüm kopuyor valla açılacak diye. Doğumum çok kötüydü günlerce hastanede kaldım o günden sonra bı daha doğum kapısının önünden gecmem dedim panik atak oluştu bende o yüzden korkuyorum biraz