Merhabalar kullananlar karar vermeme yardımcı olursa çok sevinirim. Kızım şu an 12 aylık henüz yürümüyo ama yürümek üzere. Ankarada yaşıyoruz. Aracımız var. Kızımla her gün dışarıya çıkıyoruz kışın da çıkartırım muhtemelen. Ama mont mu daha kullanışlı olur yoksa astronot tulum mu karar veremedim. Yürüyen bebeklerin genelde astronotla rahat edemediği söylenmiş. Yürüyen bebeklerine astronot kullanıp memnun kalanlar marka da yazarsa çok sevinirim teşekkürler🙏🏻