Merhaba bayanlar
2 aylık Bebeğim var sürekli koca adamlar gibi öksürüyo kusarken de balgam çıkartıyo hastaneye gittiğimizde burnunun tıkalı olduğunu öğrendik serum fizyolojik verdiler sadce. akçiğeri temiz dediler korkulacak bişeyin olmadığını Amaa dayanamıyorum öksürüp duruyor içim gidiyo sizce nasıl geçirebilirim .?