Thiocilline diye bir krem var meme ucu çatlakları için domtor vermişti. Antiseptik, vazelinli bir krem. Doktorunuza danışmadan almayın ama bende çok işe yaradı. Emzirmeyi kesince meme ucum sivilce gibi oldu, bu kremi kullandım iltihap kendiliğinden aktı iki güne. Lahana yaprağı aşı da arada kullandım. O acı tarif edilemez, akınca oh diyosunuz. Bir de kremi sürünce, şu günlük incecik pedlerden kesip koyuyodum, çamaşırım temiz kalsın diye. Yoksa ohoo fena aktı başedemezdim. Şuan bi delik var meme ucumda, umarım o da gececek:)