Eminem21 Yani paraben yazısını gördüğünde çoğu anne cüzzam görmüş gibi muamele ediyor😄 ancak rafa konulan her maddenin mutlaka koruyucusu vardır.Paraben olmazsa maraben olur taraben olur adı değişir ama koruyucu madde mutlaka bulunur.Bu olmazsa bakteri üretimini engelleyemez raf ömrü oldukça kısalır.Bu paraben düşmanlığı bir markanın ortaya atıp parabensiz ürün yapıyoruz diye satışını artırması gibi bir şey olduğunu düşünüyorum.
Sizin alternatif olarak öğrendiğiniz ilaçlarda paraben yoksa mutlaka başla bir kimyasal koruyucu vardır.Birde o açından düşünülmeli.
Sağlık bakanlığı da vatandaşına düşman değil yani kullanılan oran çok düşük zarar verici olmayabilir ya da zaten başka marka kullanılsa başka koruyucu olabilir.Yani devlet bilerek çocuğunu zehirlemez.Vegaferon yerli marka hem diğer üyelerin söyledikleri yabancı markalar, daha sağlıklı olduklarını düşünmüyorum.İthal ürünlere karşıyım.
Zira 1838 yılından beri ithal alınan ürünler hep işe yaramaz zehirli olan şeyler.
Aynı markanın yabancı ve Türkiyede satış yapılan iki ürünü arasında dağlar kadar fark var.