Mrb arkadaşlar bugün kızımı doktora rutin muayneye götürdüm 16 aylık düzeltilmiş 15 ay.Boyuna bakmadı kilosu 8.600 çıktı.ben evde boyuna baktım 76 cm.Dedim kilosu az değil mi?onu devamlı takibini yapan doktora gösterin kan değerleri düşük olabilir dedi ama ben yaptırdım her şeyi normal.Doktoruda hiç beğenmedim zaten baştan savdi resmen 160 TL para veriysn düzgün ilgilenmiyorlar bile.Acile götürmüştüm çok kötü pişik olmuştu ağlıyordu durmadan dio onun için acile gelinmez.Dedim enfeksiyon olabileceğini düşündüm çocuk çok ağlıyordu.Resmen hak ediyorlar şiddeti.Her neyse kizlar bı akıl verin başına gelen aynı durumda olan varmı bu çocuk nie kilo almıyor halbuki yemesi de iyi Amaa aşırı hareketli hiç yerinde durmuyor.