Anneler bugün bebeğim grimsi bir kaka yaptı ilk defa 4 5 gündür antibiyotik kullanıyor bağdemciği şişmişti doktor verdi şuan şehir dışındayız kendi doktoruna götürmedik sizce niye olabilir bir bilginiz fikri olan varmı kendi doktorunada danışcamda sıkıntılı bir durum mu