Kizlar bebeğim henüz 1.5 aylık yalnız doğduğundan bu yana cildi sürekli kızarık ilk başlarda isilik dendi üzerini incelttim sıcaktan uzaklaştırdım hergun yıkıyorum cilt bakımı yapıyorum ama yok kızımın yüzü hala kırmızı ve son 3-4 gündür çok kuru bebek yağı sürüyorum ama fayda etmiyor biraz araştırdım süt alerjisi de olabilirmiş anne sütü alıyor kızım sadece sizin bebeklerinizde belirtiler neydi nasıl anlarım süt alerjisi olduğunu bugünden itibaren süt ürünlerini kestim 1 hafta falan gozlemliycem geçmezse araştırmaya goturcem ama içim hiç rahat etmiyor vücudunda bişey yok sadece yuzund bu arada kaslarında bile kızarıklık ve kuruluk var