Ogullarinaasikanne Canım büyük oğlum ilkokul 2.sınıfa gidiyor. 1 ay oldu okul başlayalı, 4 haftada 3 kez grip oldu, evdeki küçük oğluma da bulaştırdı. Bir o Oluyor, bir o.
Bir türlü kurtulamıyoruz.biri bitiyor diğeri başlıyor kabus gibi. 3 kez test verdik negatif. Bu ara grip salgını fena arttı. Grip te olabilir yani. Ben zencefil bal karışımı veriyorum okula gitmeden her sabah. Birde propolis kullanıyoruz ailece. Bağışıklık için.