Annesi3434 Ne fenaymış ya 24 saat oldu hala bebeğim huysyx ve aralıklı ateşleniyor. Ilık duş+sık sık anne sütü+calpol dışında önerisi olan var mı?
Masalbursa Annesi3434 biz de dün 4 de yaptırdık huysuzluk iştahsızlık çok fena 🙁 Allah yardımcımız olsun doktoruna sordum calpol dan başka çare yok dedi🥺
Deletedmom0099 Annesi3434 24 saatte baya azalmıstı huysuzlugu atesi de sadece gece oldu geçmiş olsun 🌸