Minikcivciv27 BAL_KIZIM o çok erken ben geçen doktora sordum şimdi ağzına bişeyler verebilirmiyiz diye oda şuan bağırsakları bozulur o yüzden 5.5 6 ay gibi başlayın dedi
Minikcivciv27 BAL_KIZIM bide yediği şeylere alışıp meme reddi yapan çocuklarda varmış o yüzden biraz daha 5 6 ayda diyorlar
Ayazimm58 BAL_KIZIM Evet ya maalesef tadımlık zaten şu zamanlar biliyorum ama böyle devam eder diye korkuyorum