Bizde 43 günlüğüz bu bir haftadır uyku düzenimiz değişiti. Gündüzleri daha az uyur olduk, akşam üzeri gaz sancısından dolayı zorlu geçiyor daha sonra uyumak istiyor fakat uyumamak için direniyo, birde kucağa alıştı yatağa korkenden ağlıyor 😫😫 gece 3:00′de sabah olmuş gibi uyanıyoruz ve uyutana kadar sabah oluyor 😭