Mucize2020 bu konuda yurtdışında yaşayan kayınvalidemden ve dolaylı olarak eşimin baskılarından sıkıldım halbuki hediye olarak küpe alan ise benim annemdi 😂 onların yaşadığı ülkede hastanede direkt doğar doğmaz küpe deliği açıyormuş doktorlar burda öyle değil diye diye içim çıktı, neymiş canları daha yanmıyormuşmuşmuş, yenidoğan bebek napsın küpeyi ya, bu nedenle özellikle eşimin yanında küpe meselesini doktora danıştım, o da en erken 4 yaş en geç mümkünse ergenlik dedi, o da kendisi isterse bence mantıklı olan da bu, psikologların tavsiyesi de bu yönde erkenden deldirmek çocuğu enfeksiyon riski yapıyor nikelle erken tanıştığı için alerjik olmaya meyilli oluyormuş, Allah korusun ama kızıma da hediyeler geldi bileklik küpe kolye falan Türkiye de yaşıyoruz küçücük çocuğa altın takıp dışarı çıkarmaya korkarım ben açıkçası…