Merve-miray bende canbebe kullanıyorum, sızdırma Pişik filan yapmıyor, sleepy bizde sızdırma yaptı birazda Pişik, çok şans verdim sleepy e ama yok bize iyi gelmedi, prima da kullandık ilk aylar da sızdırma yaptı gibi geldi tekrar 1 kere daha şans verebilirim, şimdilik canbebe