Kuku-ve-annesi bunun tecrübelik bir durumu olmayabilir 😳 yani birçok annenin bebeği düşmüştür burada, benimki de düştü. Aldım doktora götürdüm, tedbir amaçlı röntgen çekildi. Doktor söylüyor 24 saat içinde şunlar şunlar olursa en yakın acile götürün diye. Burada arkadaşlar da yazmışlar o durumları. Siz gözlemleyin eğer doktora götürmeyecekseniz. Doktor bile demiyor çünkü bir şey olmaz/olmamış diye. 24-36 saatte belli olur diyor. Geçmiş olsun