Merhaba iki kredi kartım var çok harcama yapmadım biraz sıkışmıştık 4 bin lira limiti var ama ben 2 binini harcadım. Borcu taksite bölmüştüm ama mesela her ay asgarisini ödesem ne olur sizce? Daha harcama yapmadan sadece asgari ödense her ay nasıl olur?