Immomy Ben emzirme dönemi sonrasında sıkıntısını yaşadığım için o süreçten sonra çektirdim. Benimki yan şekilde çıkmaya çalıştığı için ameliyat oldu. Ben ilk iki gün çok zorlandım, sıvı beslenmek, dikişin verdiği acı ile ama sonrası çok rahattı. Şu an çektireli 1 ay kadar oldu iyi ki çektirdim, çenemin rahatladığını hissediyorum. Şimdi diğer dişimde ameliyat olacak, bakalım o nasıl geçecek. Emzirme döneminde sadece verilen ilaçlar farklılık gösteriyor diye biliyorum. Ama çekilene kadar ki o ağrısını çekmek daha berbat gerçekten.