Minikmucizemmmmmm Merhabalar bebegım ilk dogdugunda molfix kullanıyoduk memnundum fakat fiyatından dolayı baby turco dogadan a gectım ucuz ama bebegım pişik oluyor bana başka fiyatı uygun pişik yapmayan hangi bezi önerirsiniz acaba 💐
Kimimkiben Ben önlem kullanıyorum gayet iyi şimdilik ☺️ Canbebe de güzel onu da kullanıyorum karışık ☺️