Annesininbitanesiii Dün sezeryan dogum yaptım. Sütüm gelmiyor napabilirim? Bebeğim mamayla besleniyor üzülüyorum 😞
Rosaa Annesininbitanesiii sürekli sağ canım. Hem bebegin midesi şuan küçücük o yüzden ne kadar gelirse de ver içsin. Iki üç gün sürebiliyor benim de iki üç gun sinra gelmişti sıkıntı yapma üzülme.
Leylacq Annesininbitanesiii ben bestlak kullandım. Bir de boş geldiği halde sağdım.3-4 Gün sonra geldi
Tirtil35 Annesininbitanesiii sıcak suyla duşta masaj yap humana rezene kimyonlu çayı çok güzel süt yapıyor bide gelmese bile emzir
Aysegulsvg Annesininbitanesiii devamlı emzirmek sağmak ve sıcak duş bunları yapınca geliyo ve güzel beslenmek ama en faydalısı emzirmek♥️
Trkncm Annesininbitanesiii öncellikle ömürlü olsun bebiş🐥 bol bol emzirmeye çalış bence sağmak yerine hem ten teması olur, kısa zmanda bol bol gelir inşallah🙂