Ozgeakah 2 ay 1 haftalık bebeğim. İki saatte 50 60 cc mama içiyor sadece mamayla besleniyor normal mi sizce
Irmakprensesinannesi Ozgeakah normal ağlamıyorsa uyuyorsa zaten doyuyordum ve her 2 saat te iyi tış yapıyorsa sorun yoktur
ElaZeyAras 1anne1yavru gerçekten mi .burada bir yerde okudum 6 kez dolu dolu çiş yapıyorsa doyuyordur diye. Benim kızım nadir 5 bez bile dolu dolu çıkarmıyordu genellikle 4 bez ,o söze takmıştım kafayı doymuyor diye içim içimi yiyordu.
1anne1yavru ElaZeyAras yutube den çok doktor videoları izledim hepsi 3 bez dedi. Kendi doktorumuz da 3 dedi kızm 2 yaşına girecek ben hiç 6 bez aldığımı hatırlamıyorum 😀