Annekizz evet yani her ülkeye yardıma yetişen devletimiz kendi bebeklerini de görse destek olsa nasıl sessiz kalabiliyor o kadar parti hayret doğrusu … Tedavisi mümkün olmayan bir hastalık olsa herkes kabul edecek ama ilacı var ve bu çocuklar parasızlık yüzünden tedavisine kavuşamiyor bu çok acı ..