Bebeğim önce kolikti o bitti süt alerjisi başladı 4 ayımız doldu gazı hala çok fazla piyasada ki bütün damlaları masajları kiraz çekirdeklerini herşeyi denedik en azından azalır sanıyordum hala bebeğim kıvranıyor şimdi de etrafımdakiler 6. ayda geçecek diyor hiç umudum kalmadı ne yapabilirim yediklerime son derece dikkat ediyorum mamada almıyor gerçekten geçecek mi?