Merhaba kizlar, 2 aylik bebegim var. Ay sonunda arkadasimin nisani var, gunde 3 kez mama veriyorum aralarda da emziriyorum. O gune mahsus mama miktarini bir tik arttirip bir duble ile sınırlı kalmak üzere rakı içsem ertesi gün emzirmeye devam etsem, daha önce doktoruna danışan varsa öğrenmek isterim.