Normalde çok güzel kala yapıyor baya yapıyordu hatta gelişimi çok güzel emme de sıkıntı yok sütüm de çok zaten kilo boy güzel gelişiyor. Geçenlerde 8 gün kaka yapmadı doktora götürdük normalde nasıl dedi iyisi 8 güne kadar dedim o zaman normal dedi lağman yaptı gönderdi. Bir hafta oldu bir haftadır yine yapmıyor kakasını bugün kontrole götürcez yine. Ya neden böyle kulak çubuğuyla poposunu uyardım ama yinede yapmadı başıma gelen var mı bir sıkıntı mı var acaba