Mamamommy ben bulaşık parlatıcı dökmustum bolca
Üstüne de rulo peceteyi bir kaç kat yapıp koydum
En üstüne de ağırlık yapacak birsey koydum (4lu sehpayı ters çevirip onu koydum)
Bir gün kadar bekledim ve o çay lekesi tamamen peçeteye gecmisti
Püf nokta bolca parlatıcı dökmek ve peceteyi baya kalınca koymak