Omeralininannesi Arkadaşlar bebeğimin kalbinde delikler varmış 6-7 mm boyutunda . 6 ay sonrasında kontrol verdiler kapanma durumu var diyorlar aynı durumu yaşayanlarınız varmı
Gizemmyigit Omeralininannesi arkdşmın bebeği öyleydi, Allahın izniyle kapanıyor içinizi ferah tutun 🙏🏻😌
Arin31 Omeralininannesi çok kapananı duydum inşallah sizin bebeğinizinkide kapanır Rabbim şifa versin
Ceyhununbalannesi Omeralininannesi benim arkadasimin kalbinde delik vardi. 4 kez doğum yapti hic bi sıkıntısida yok cok şükür. Inşallah bebeginizin kalbindeki delik sifa bulur Allahim yardimciniz olsun
Gulnuraraserol Omeralininannesi aynı sorunu bizde yaşadık hiç sıkma canını kpanıyor oğlum şuan 7 aylık çok şükür 4 aylıkken kapandı doktorumuz iyi bakılmış beslenmesin falan hızlı bi kapanma olmuş dedi bende çok korktum ve bizde birden fazla vardı en son kontrolümüzde artık gelmenize gerek yok 2 yaşına kadar dedi
Omeralininannesi Arin31 bende duydum ama deliği büyükmüş o yüzden endişe ettim teşekkür ederim inş kapanır Allah’ın izniyle 🤲
Omeralininannesi Gulnuraraserol bizim de birden fazla var ve 7 mm büyük dedi doktor . O yüzden endişe ediyorum bende . Sadece anne sütüyle mi beslediniz Peki
Gulnuraraserol Omeralininannesi evet sadece anne sütü aldı tabi bende sadece yeşillik ve suyla beslenmedim yararlı ne varsa yedim ki sütümün kalitesi artsın diye çok şükür rabbime bişeyi kalmadı oğlumun
Jelibon Omeralininannesi canım asd mi vsd mi türü acaba? Bizde 4mm var kilo aldıkça kapanır dendi. Bir şikayeti var mı? Birde sıksık emzir bebişi☺️
Omeralininannesi Gulnuraraserol benim yediğim hersey bebeğe gaz yapıyor dün tatlı yedim diye kıvrandı durdu oğlum .sekerli seyler cok gaz yapıyor. Herseyi yiyemiyorum Sütüm de cok yağlı ve Beyaz inek sütü gibi o yüzden dokunuyor diyorlar