Ennnna91 3 aylık bir bebeğim var, son birkaç banyodur su vücuduna değer değmez katılana kadar ağlamaya başlıyor. Bundan önce hiç ağlamazdı, ne yapabilirim, nasıl bir yol izleyebilirim?
elif_2021 Ennnna91 benimde ayniydi canım ilk önce suda yüzdürüyo babası sonra yıkıyoruz🥰 birde böyle dene istersen kabus gibi olan bonyomuz artık eglenceli oldu
Annepandaa Ennnna91 birlikte banyo yapmayı deneyin. Çok güzel oluyor. Çok şükür benim kızım banyo hastası ama bazen birlikte giriyoruz daha da hoşuna gidiyor.
Tgul Ennnna91 önce ayaklarina sonra sırtına kollara dökün göğüs kısmına döktüğünüz zaman biraz oturur pozisyonda tutun çünkü boynuna su degince çok korkuyorlar en son başını yıkayıp öyle çıkın banyodan bu şekilde en azindan daha az ağlıyor
bebegimlebuyuyorum Önce ayaklarını koyun sonra yavaş yavaş bütün vücudunu koyun suyun içine su biraz sıcak olursa iyice mayışır sesi çıkmaz. Siz sanırım suyu direkt vücuduna döküyorsunuz.
Ennnna91 bebegimlebuyuyorum önce ayaklarını sokuyorum, küvetteki sudan yavaş yavaş vücuduna döküyorum elimle. Vücuduna değdi mi başlıyor ağlamaya :(
bebegimlebuyuyorum Ennnna91 O zaman sizin veya eşinizin kucağında beraber duş alabilirsiniz bebeğinizle. Başka çözüm yok gibi görünüyor.