anne-11 Kızlar nörolojik kontrolden sonra bebeğimin boynunda boyun kısalığı olabilir genetik te olabilir dedi ailede iki taraf ta da öyle bir durum yok canım cok sıkıldı bu şekilde olan varmıdır şuan düzeltilmiş 5 ay 1 haftalık
Mom262627 anne-11 bilgim kuzum ustte kalsin boynu kisasaysa ne olucak ki bi hastalikmi bebeklerde boyun boyudami varmis cok sasirdim
anne-11 Mom262627 bende oyle deyınce kaldım benım bebek bıraz yanaklı kılolu kıme desem daha cocuk gelısme cagında anca olusuyor boynuda gelişir dedıler ama nöroloji deyınce kafama taktım genelde bu şekilde pek sorun yaşayan görmedim ki çevremde 🤔
Mom262627 anne-11 kiz yok benim kuzenimin oglu yeminle boynu hci yok ama masallahi var yastiklami uyutuyorsun sen
Irmakprensesinannesi anne-11 benim kızımda premeture ama böyle bir sorun hiç yaşamadım boyun boy gayet olması gerektiği şekilde bebekler çabuk toparlar gelişir korkma bence yada aklında soru işareti varsa başka bir doktora daha gotur
anne-11 Irmakprensesinannesi bende ılk kez bu durumla karsılasıyorum baska kendı doktorumuzada sorucam nıye öyle dedı bılmıyorum 🤔
Mom262627 ElaZeyAras evet annem gil heo derki yastiksiz uyuyan cocgun boynu uzun olur . Oncedem bebekler yastikla uyutulup birde kirk icinde banyodan sonra hafif boyunlarindan ceker gibi yaparlarmis acitmadan sonradnayastigi atmisalr ben iki kziimdada yastik kullanmadim ablamda annem yastik kullanmis boynu kisa