Hbbknk Kızlar 4 aylık kontrolde doktorumuz sidefer kan ilacına başlatta kullandığımızdan beri kabızlık sorunu yaşıyo bebeğim kullananlarda oldu mu ve olanlar varsa naptı
Tospikto Hbbknk biz kullandik canim ama cok kabizlik yapmadi. Zeytinyag ver istersen bir cay kasigi kadar.
Babyege Hbbknk bende kullanıyorum canım hıc kabızlık yasamadım ama yanında ocean d vıtamını kullanıyorum onun ıcerıgı zeytınyaglı onunla alakalı mı net bılgım yok
balyanakannesi2 Hbbknk Sideferden sonra bizde yaşadık kabızlık ferrum kullanırken böle bi sorun yoktu. Ve kötü yanı sideferi bıraktık ama kabızlık kaldı.
Hbbknk Tospikto başka birşey kaynaklımı emin olamadım mamasına damlatabilirsiniz dedi eczacı bide kaç damla veriyorsunuz doktorum 13 damla dedi bize
zeyzey88 balyanakannesi2 bizde de kaldı kabızlık oysa sadece 2 gün kullanmıştım peşine bi şişe biogaia kullandımsa da düzelmedi bide şimdi ek gıdaya geçtik 💩 sorunumuz katlanarak devam ediyo
-erCansu- Hbbknk sidefer yapmıyor diye biliyorum ama eminseniz değiştirip deneyin cnku yan etkisi çok çok az diye onu almıştım bende
zeyzey88 Hbbknk benim bebeğimi mahvetti o ilaç 2 gün kullandım bıraktık ama etkisi 3 hafta sürdü 6 gün yapmıyordu 7.gün fitil bu şekilde 3 hafta geçirdik
balyanakannesi2 zeyzey88 Bizimde öyle. Çocuk gastroenteroloji bölümüne randevu aldım götürücem bakalım ne olacak
Zeynepugur Hbbknk bizde de kabızlık yaptı bide ek gıdaya geçtik mafetti 2 gün sonra kontrolu var Dr a danılığ degiştirirse degiştiricem
zeyzey88 balyanakannesi2 aa bilmiyodum dr a sorup bizde gidelim olmadı gerçi yapamadığı için çok çok aşırı bi huysuzluğu yok ama genede rahat değil belli sizin bebiş kaç günde bir ve nasıl yapıyo?
balyanakannesi2 zeyzey88 Bizimki her gün yapıyor ama yumruk gibi ve sert. Kanamaya başladı artık acaba damladan mı alerjik mi onun için gidicez