Kızlar dün gece Dene bunudan mail geldi kargonuz teslim edildi diye X BİM Kutusu olandı gelicek kargom ama ben dün bütün gün evdeydim ve gelen giden bir kargom olmadı İşin tuhafıda gece saat 12de Dene bunudan Mail geldi adrese teslim edildi diye. Bu gun 1 kadar bekledim kargom acaba gelirmiki diye ama gelmeyince Aras kargoyu aradım takip nomu istedi bende verirken böle takip nosu yanlıs dedi takip nomun 18 gibi bir numarayla başlaması lazım dedi dedim bende bu şekide takip no diye söledim sonra tekrar bakayım diyerek kapattım ardından jet aras katgoyu aramk için tekrar aramak istedim ama gogleden bakıp ama sadece evden gönderilicek kargolar için no vardı Dene bunuyada msj attım ama cvp gelmedi 4 saat oldu sanırım dene bunu artık kandırıyor bizi çünki üçtane kutumda hazırlanıyor daha XBim gelicek diye sevindimdi de ama anladımki kandırılıyoruz haber vereyim yada bana mı bu oldu anlamadım çok tuhaf yaa Artık DENE BUNU yada inanamayacağız sanırım 😏🥴