Glfrcskn tabiki olablir yeni dogan bebek 0-3 ay özellikle bağırsak lari daha yeni geliştiği için doğal olarak kabızlık yada kaka yapamama durumu oluyor 10 güne kdr normal anne sütüyle beslenen bebeklerde huzursuzluğu yoksa benim kızım 2 aylık ve mama ve emiyor yoğun şekilde bana doktorum 4 güne kdr nrml kaka yapmaması dedi gnlde masaj uyarı veya son çare fitil le yaptırıyorum bebeklerde bu durum normal