Masal06 zayıf değil üzülmeyin. Doğum kilosu kaç? Benim bebeğim de ancak o kadar, doktor çok güzel diyor. Sadece anne sütü alıyor ve çok yeterli olduğunu söylüyor doktor. İstanbuldaki en iyi doktorlardan biridir emin ol. Deliriyorum ya bu sağlık ocağındakilere. İyi ki gitmiyorum çoğu böyle galiba. Cahiller, yaptıkları işle ilgili en temel şeylerden haberleri yok. Bi annenin moralini nasıl bozarlar böyle ya aklım almıyor.