Prensescik ilk aylar bu şekilde oluyor zaten. 1 kg civarı alması beklenir genelde üstü de olabilir bi sorun değil bu güzel beslenmiş bebeğiniz demek ki. Bir de doğumdaki tartıldığı yerle şimdiki aynı değilse tartı farkıda olabilir 200-300 gram az yada çok çıkabiliyor