Ayazimm58 Karpuzadam1 zararlı olmaz ya canim mesela 1 paket 2 litre icinse sen 1 bucuk koyabilirsin ben ¾ litreydi 3 paketinide koydum 3 seferdir o yogurtta mayaliyorum masallah güzel tutuyor
Morlahana Ayazimm58 bir litreye bir paket yazıyor birbucuk koyayım. İçin pastorize sütle olur inşallah