Merhaba anneler malûm yaz geldi lahusalikti depresyon du kolikti derken biraz tatil yapmak bizimde hakkımız ama tabiki bebişsiz tatil olmaz bebeğim şuan 4 ay 20 günlük denize girmesinde bir sakınca varmıdır yada kaç aylık olması lazım girebilmesi için ??