Arslanmerve Merhabalar, Bugün bexsero aşısının 2. dozunu olduk bebeğim 10 aylık ama ilkini bacaktan ikinciyi koldan vurdular normal midir acaba? Koldan vurunan hiç okumadım yorumlarda hep bacak ağrısından bahsediliyordu… teşekkürler