Kızlar. Ben 8 aylık hamleyim bir tane. Kızım var. 13 aylık şuan oğlumu. Bekliyorum ama. Kızımda. Yaşadıklarımı bunda. Hiç yaşamadım yani hamleligim çok zor geçiyor dogumum yaklaştı karnım bir hayli sert. Bacak ve. Belim aşırı agrıyor demem o ki acaba. Doğum belirtiler hep aynı mı kızda. Da. Erkekte de