Sevgi1 Sol göğsümde sismis taş gibi bebek beğenmiyor emmiyo şiş diye sanirim basım da agriyo uyusun sagcam acaba sagcam sütü buzluğa koycam bibernla koysam olur mu cam değil bibern
Janss Sevgi1 Duş alıp sıcak suyla masaj yapın ve tarakla tarayın memelerinizi . Sonra da sağım yapın . Soğuk lahana yaprağı da iyi geliyor . Süt saklama poşetlerini tercih etseniz daha iyi olur biberonla buzluğa atmanız bakteri üretebilir .
Scl8385 Sevgi1 canım havluyu ütü ile ısıtıp gögüslerine koy meme masajı var netten bakabilirsin sonra elinle sag biberonla dolabın normal kısmında 24 saat tutabilirsin bebegin uyanınca onu verirsin bişey olmaz inşallah gecer
Sevgi1 Janss yok poşet ki normalde sagmiyorum çünkü emiyo mastit değildir dimi basım da ondan agriyo galiba 😰
Anneumudu Sevgi1 duşa gir ılık su altında tara bir süre yumuşasın bide sağmaya çalış su altında sonra sagarsın