Birkizbiroglan Dün akşam 20.00 da verdik, sonuç hala çıkmadı. Aradık gece 2.00 de gönderilmiş test diyor. Mantığa göre yine çıkmalı ama bekleyin dediler. İnternette böyle olup negatif çıkan çok kişi yazmıs. Aramızda böyle bir durum yaşayan var mı acaba?
ilkgozagrimmmm Birkizbiroglan evet canım ailemin öyle oldu neredeyse 24 saati buldu. Onlar pozitif çıktı. Yoğunluktan geç çıkıyor sanırım önceden 4 saatte çıkıyordu
GoGirl Birkizbiroglan tahlilin gittigi hastanenin doluluguna gore bile degisiyor bi tanidigim ayni anda verdi biri fakulteye gtmis biri devlete ikisinin cikma zamani arasinda epey saat farki vardi biri 24 saati bulmustu
Kalpsizim33 Birkizbiroglan ben ikindi saat 16:00 gibi verdim sabaha karşı 5 de çıktı başka hastane de sabah 9 gibi verdim öğle sonrası 15:00 gibi çıktı
Birkizbiroglan ilkgozagrimmmm yaa öyle mi, çok geçmiş olsun size umarım iyi olmuşlardır. Bende dedim acaba negatif mi cevremdekiler de öyle diyor. Okula da gitmediği için dersten kalıyor ne yapacağım diye düşünüyordum 🤦🏻♀️ biraz beklemeliyim ozaman çok teşekkür ederim 🌹😘
Birkizbiroglan Yaseoo ilkgozagrimmmm GoGirl Kalpsizim33 Çok sağolun kızlar. Sonucumuz çıktı, negatif 🍀