Nalan96 doktor daha net söyler yanıltmak istemem ama bebek bu olur birkaç gün den bir şey olmaz korkma arkadaşım.belki çok besleniyordur aç olduğu için değil de sevgi için emiyordur o da fazla geliyordur . İstediğinde ver yine sen. Bebek kusar, öksurur, hapsirir ben de endiselenmistim ilk zamanlar anlıyorum o yüzden 3ayligiz smdi hala kusuyor bazen yediği çıkıyor olduğu gibi.ama reflü yok şükür.