Hiranurun_annesi38 İki gün önce doğum yaptım bebeğim 2.200 Gr 48 cm doğdu ilk gün solunum cihazindaydi dün de solunum cihazından çıkarmışlar sizin bebisler kaç gün kaldı kuvezde annelerrr
Veyselaras Hiranurun_annesi38 36 haftalıkken doğdu bizdede solunum sıkıntısı vardı ikinci günü çıkarttılar canım sonra sarılık olduk tekrar yattık da
asli_gulmina Hiranurun_annesi38 32+3 doğdu ilk eşim düştü parçalanmış için de 1750 kilo 47cm 2 gün sonra 1650 ye düştü herkes parmak bebek diyordu 2 hafta küvezde kaldı kafein verdiler solunum cihazına takip çıkarttılar 2 hafta sonunda benle birlikte gözlem odasına aldılar 2 gün birlikte kaldım emzirdim fln sonra çıkarttılar şuan allahım şükürler olsun kilosu sağlığı çok iyi
Mevacanimkizim Hiranurun_annesi38 34 haftamda doğum yaptım 2315 gram 44 cm doğdu solunum değilde sarılık sınırda diye doğumdan ertesi gün aldılar 1 günde geçti küçük doğdu kuvveti yok diye 10 gün kaldı gayette kuvvetli emiyordu onlar yüzünden emziremedim çocuğumu hiç bir tedavi görmediği halde beklettiler bide 3 defa taburcu dediler 3 ünde de eli boş eve döndük çok şükür geçti gitti kızım 1 yaşında şimdi. Gözünüz aydın Rabbim tez zamanda kavuştursun 🤲
mka2020 Hiranurun_annesi38 33+6 da doğum yaptm 2.390 doğdu ama 2.160 kadar düştü ,şmdi biraz kilo verıcek şişliği filan gidicek dert etme kilosunu önemli değil demişlerdi banada hep bi daha cok hızlı alıyor. Benım oğlum 16 gün kaldı
Irmakprensesinannesi Hiranurun_annesi38 33+0 doğdu 1865 gr 46 cm di şuan 2 ay 1 günlük ve 53 cm 3850 gr şuan ki hali
Irmakprensesinannesi Hiranurun_annesi38 11 gün kuvezde kaldı 1 günde normal serviste sonra taburcu olduk
Irmakprensesinannesi Hiranurun_annesi38 kızım yeni dogan en sağlıklı bebekti 4 gün solunuma bağlı kaldı sonra nrml kendi kendine nefes almaya başladı antibiyotik tedavisi vardı 8 gün sonunda oda bitti sonra da sadece takip vardı en sndada emzirdim ana kucağı yapıldı sonra topurcu olduk