Selam kızlar bebeğim 16 aylık 1 haftadır hafif ateşi oluyor 36.9 37 oluyor bugün doktora gittik muayene etti bişey olmadığını söyledi. Hastaneden gelirken yolda kustu. Evde mama içti onu da şiddetli şekilde kustu. Doktora yazdım ama görmedi henüz. Var mı sizin bebişlerde bişey? Salgın varmış diye duydum . Şimdilik ishal yok bizde