tontisbebegim Merhabalar kızlar. Lise mezunuyum ve üniversite sınavına hazırlanıyorum. Yapabileceğim işler var mıdır çağrı merkezi duydum ama yapan var mı nasıl başvuru yapıyoruz 💕
Saripapatyam123 tontisbebegim başvuruyu bilmiyorum ama kuzenlerim yapıyor kuzum bilgisayar i felan onlar veriyorlar
Nazlideniz tontisbebegim Geçenlerde getir müşteri hizmetlerini aradım, evden çocuk sesleri geliyordu :) Ona bir bakabilirsiniz, demekki evden çalışıyor.
tontisbebegim Saripapatyam123 Oyleyse süper ama az önce home Office postunda telefondan yapan anneler gördüm🥰
Saripapatyam123 tontisbebegim önü tam bilmiyorum kuzum onlarda tel ile görüşüyor ama bilgisayar da vermişler eşiyle kuzenime
Cheddar tontisbebegim sadece telefonla olmaz zaten pc üzerinden oluyo çağrı merkezleri. Kariyer. Net ya da işkura bakabilirsiniz