Smyyeolcr13 Kızlar 16 haftalık hamileyim doktor bebeğin kalbp kapakçığında üfürüm olduğunu söyledi 1 ay sonra bidaha detaylı ultrasona çağırdı inşallah kapanır dedi böyle bir durum yaşayan var mı kapanan var mı tehlikesi nedir