Ebruseyda smilac alimentum kullanıyor oğlum. Başlarda garipsedi. Ozmanlar memede alıyordu ve ben diyetteydim. Doktorum mamayı hazırla sonra sütünü sağ 40cc sütünü ekle karıştır dedi. Ki mamanın tadı kırılsın ve kolay alışsın hiç reddetmesin diye. Sonra yavas yavaş azalttım.30cc 20cc diye..Öyle yaptım ve dediği gibi hiç reddetmedi tadını kırdı sanıyorum. Şimdi sütüm yok sadece mama ile gidiyoruz hiç garipsemiyor içiyor.