Pasannesi Eşimle orta kararımız. Çocuk doğurmak işin en kolay kısmı olarak kalıyor çünkü, diğer detayları sorumlulukları düşününce birde çalışan anne olunca☺️5 yıl doktor tavsiyesi ile doğumdan sonraki ilk reglimde yasmin kullandım. Sonrasında eşim korunda. Bu ikinci doğumda ise diyabet hastalığım ve yaştan dolayı tüpleri bağlattım yine doktor tavsiyesi ile ☺️