24 yaşındayım 13 aylık bi kızım var Doğumdan sonra 5 kilo fazlam var bu da haliyle göbekte kaldı artık sarkmaya da başladı kendimi çok kötü hissediyorum 1.64 boyum 70 kiloyum zayıflamak istiyorum en azından bu göbeğin erimesini istiyorum hedef şu anlık 65 olsa da. 60 kiloya inmek istiyorum. Var mı yaptığınız kürler ödem attırıcı sular ve ya şunla güzel kilo verdim diyenler bi yardım edin bacımsular 😄😄