Merhaba kızlar İyi günler ben size birazcık uzun yazacağım baştan söyleyeyim konu oğlum iştahı ile alakalı 2 buçuk yaşında oğlum var 4 aylık bir kızım var oğlum 1 yaşına kadar iştahı iyi bir çocuktu ama 1 yaşından sonra bir anda yemeği bıraktı şu anda biz normal düzenimiz Sabah 11 gibi kalkıyoruz çünkü gece geç yatıyor sabah da erken kalkamıyor haliyle akşamları ne yaptıysam unutamadım sabah 10 gibi kalkıyoruz biz kalkar kalkmaz işte kızımı emziriyorum vezin değiştiriyorum işte o sırada yumurta koyuyorum hoşlansın diye Çay demliyorum falan bunların hepsi olup biz kahvaltı sofrasını oturana kadar saat 11 oluyor kahvaltı yaptıktan sonra saat en geç 3′e kadar duruyor oğlum 3 gibi yatıyor 45 dakika bir saat arası en fazla 4 dörde kadar yatıyor oğlum kalktıktan sonra ne akşam yemeği saati yakın olduğu için ben ona yemek tarzı bir şey vermeyi doğru bulmuyorum meyve veriyorum onun yerine meyveden sonra akşam 7.00 7.30 gibi en geç biz akşam yemeği yiyoruz zaten asıl mevzu şu benim kayınvalidem geldi iki gün önce geldi kaldı burada biraz ilk geldiği gün öğlen geldi zaten akşam üzerine doğru 5.00 civarı kanı kazılmış bir şeyler yemek için mutfağa gitmiş mutfakta bir şeyler yerken oğlum gitmiş yanına o da yemiş işte bak dedim nasıl yedi falan sen yemiyor diyorsun yiyor ama şöyle ki benim oğlum değişik insan yabancı birisi geldiği zaman daha çok iştahı açılıyor yani bütün gün benimle evde olduğumda yediği kadar onlardan daha fazla yiyor anneannesine de bazen gönderiyorum ben mesela akşama kadar orada duruyor anneannesinde de hiç doymuyorum sürekli yiyormuş ama evde sadece ikimiz olduğumuz zaman yemiyor ben versem de çıkarıyor ağzında öyle bir sorunumuz var işte kayınvalidemle yemiş ertesi gün gene işte öğlen ben meyve verdim falan kayınvalidem gitti evine bugün beni arıyor işte bana diyor ki senin oğlun işte öğlen yemeği istiyor daha konuşamadığı için anlatamıyor işte sen ona meyve istiyor zannediyorsun meyve veriyorsun meyve verme öğlen yemeği ver şte o zaman kilo alır işte sen bana ver sen onu bir hafta da ben sana top gibi yapacağım onu ama kalmaz bu densiz densiz konuştu ben de sinirlendim ama tamam anne tamam anne ya haklısın anne falan geçirmek zorunda kaldım çünkü yani hiç uğraşacak halim bile yok artık çünkü her şeyi kendi biliyor zaten benim oğlum değil bu çocuğun annesi ben değilim bunun düzenini ben bilmem benden başka herkes bilir öyle bir mont dayız yani şu an ben ne yapacağımı ne diyeceğimi şaşırdım ben yanlış mı yapıyorum doğru mu yapıyorum onu bile şaşırmış durumdayım siz de fikirlerinizi sormak istedim yardımcı olursanız çok sevinirim okulumuz için de çok teşekkür ederim buraya kadar gelen varsa hakkını helal etsin