Arenbuse58 üzülmeyin nerden bileceksinizki böyle olacağını kıyamam ya yüzü tahriş olmus benim yiğenimdede böyle oldu ama ona çok benzettim kızarıklığını egzama gibide duruyor ama o deterjanla alakalı değildi yenidoğankene oldu baya geçmedi kortizonlu kremler geçirdi siz doktora bır danısın kremlerle duzelır daha ilerlemeden inşallah